niedziela, 28 lutego 2010

shakuhachi

Witam

Sobotę i niedzielę spędziłem na oswajaniu i tuningowaniu nowo wykonanego przeze mnie fletu wzorowanego na japońskim "Shakuchachi".
Aktualny flet nie jest jeszcze udokumentowany - tutaj można zobaczyć poprzednie

 

Zgodnie ze stereotypami "artystyczny" strój jest oparty na czarnym kolorze.

 

Na "artystyczny" zestaw składają się: czarny filcowy kapelusz, kurtka z grubo tkanego czarnego jedwabiu, czarne jedwabne spodnie i biało-czarny jedwabny szalik (drobna kaszka dająca w efekcie szary kolor) - taki jedwabny ukłon w stronę Wschodu.
Dodatkowo biało-zielona wełniana bluza z zieloną bawełnianą podszewką - tym razem ukłon w stronę nadchodzącej Wiosny.

 

Kolorowe dodatki to: żółto-czarne robocze rękawiczki i czarno-brązowa torba typu "small messenger bag" - rzecz bardzo wygodna jako, że spokojnie mieści dość duży aparat fotograficzny, komórkę, pęk kluczy, oraz parę innych większych i mniejszych przydatnych drobiazgów.

 

Na zakończenie utwór "Sunset" - kompozycja Vislav
Aubrieta - igil
Vislav - shakuhachi
stroje - Aubrieta&Vslv - DIY
oba instrumenty wykonane przeze mnie


to są początki naszej muzycznej przygody :)

pozdrowienia Vislav

2 komentarze:

  1. Dzień dobry:) Od jakiegoś czasu obserwuję przepychankę na "Sromocie" i o ile nie mam nic przeciwko konstruktywnej krytyce, tak obrzucanie błotem (z błędami ortograficznymi:)) mocno mnie razi. Pana styl może się nie podobać, ale kompletną ignorancją wykazały się osoby, naśmiewające się z szamanizmu i około-muzycznych zainteresowań. Chciałam to napisać na tamtej stronie, ale myślę, że nie ma sensu wdawać się w utarczkę w głupkiem, bo postronni obserwatorzy mogą nie zauważyć różnicy;)Dodam jeszcze, że gratuluję odwagi, pozytywnego nastawienia do życia oraz zainteresowań;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Magda,
    dziękuję za wpis. Wykazujesz się większym rozsądkiem niż ja - niestety od czasu do czasu wdaję się w bezsensowne utarczki na Sromodzie.
    No cóż mam duszę wojownika i taka jest moja skorpionowa natura.
    Nie przeszkadza to mi jednak mieć pozytywnego i optymistycznego nastawienia do życia.
    Serdecznie pozdrawiam
    Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv