środa, 23 czerwca 2010

sztruks II cd

Witam

Obiecany ciąg dalszy zestawu z niebieską sztruksową koszulą w roli głównej.
 

Tym razem wykorzystałem cienkie wełniane spodnie z tkaniną typu tropik w kolorze kawa z mlekiem, oraz cienką koszulę lniano-bawełnianą (70/30) w kolorze ecru. Bardziej, przynajmniej z wyglądu loafersy i jasne w chłodniejszej tonacji skarpetki. Użyte kolorowe dodatki to bawełniany szaliczek, bawełniana czerwona chustka i biało-zielony tkany z lnu pasek do spodni.

 

pozdr.Vslv

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię sztruks, chociaż mnie bardziej kojarzy się z jesienią. Może dlatego że jestem przyzwyczajona do "grubego" sztruksu :) Mam taki miły sztruksowy zestawik żakiet + spódnica + spodnie :) W wersji koszulowej też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Sarenzir
    Myślę, że ściągnął Cię niebieski kolor. Zaglądam od czasu do czasu do "Niebieskiego Domku" jest miło, sympatycznie i ciekawie

    serdecznie pozdrawiam
    Vislav

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv