piątek, 20 sierpnia 2010

X-Slim

Witam
Najbardziej dopasowany zestaw jaki dotychczas zestawiłem, czyli X-Slim. Generalnie jestem zwolennikiem raczej luźnych ubrań - cenię sobie komfort noszenia i wygodę.
Dość trudno jest mi znaleźć ubrania typu slim w których nie czułbym się skrępowany.
Ponadto ubrania typu slim wymagają odpowiedniej sylwetki, bezlitośnie podkreślając wszelkie wady. O co zresztą w moim wieku nie jest wcale trudno.
Dziwnym trafem jakiś czas po zakupie niżej prezentowanej marynarki, trafiłem dwie pary dopasowanych spodni w których czuję się dobrze.
Te, które mam dziś na sobie są rzeczywiście bardzo wąskie. Krok dalej to już chyba byłyby legginsy.

 

Cały zestaw jest w ciemnych kolorach. Ciemnoszare z grafitowymi prążkami/krateczką wąskie spodnie uzupełnia dopasowane ciemnogranatowe, wpadające w czerń polo.
Na wierzch wełniana marynarka typu kardigan z dominującym czarnym kolorem plus oliwkowe i zgaszone brązowe paski.
Na nogach dość ciężkie, na grubej skórzanej podeszwie, sznurowane czarne błyszczące półbuty. Ze względu na ich wygląd i dla równowagi użyłem szeroki czarny skórzany pasek z wyraźną klamrą. Zresztą spodnie mają szerokie szlufki dostosowane do szerokiego paska.

 

Jedyny bardziej kolorowy element w tym zestawie to czerwony żeglarski "ozdobnik" na szyję uzupełniony błyszczącą zapinką "Św.Jerzy walczący ze smokiem". Bardziej odpowiednia byłaby srebrna, ze względu na sprzączkę paska, jednak takowwej jak na razie nie posiadam.

pozdr.Vslv

20 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo slim, ale myślę, że pasuje idealnie i figura też się jak najbardziej nadaje do takiego wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Pauliną, jest bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma Pan bardzo odpowiednią figurę do tego typu ubrań, czego nie można powiedzieć o wielu mężczyznach w tym kraju:) Tak trzymać i pozdrawiam:)
    ewaeva

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz swietnie, bardzo do Ciebie pasuja fasony typu slim, apeluje o więcej:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę od jakiegoś czasu Pana blog i jestem zachwycona... żeby wszyscy mężczyźni mieli taką fantazję w odniesieniu do ubrań jak Pan, albo żeby chociaż przywiązywali wagę do tego co na siebie wrzucają.
    Jeśli chodzi o te spodnie typu slim to wydaje mi się, że są dla Pana stworzone. Świetnie Pan się prezentuje! Taki dopasowany fason nadaje Panu nutkę młodzieńczego charakteru:) jednocześnie zachowując elegancję i powagę odpowiednią do wieku. Uważam, że w takim kroju wygląda Pan o wiele lepiej niż w luźnych spodniach.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w kreowaniu siebie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesław, chyba czeka Cię wymiana garderoby. Ja również twierdzę, że fasony slim są dla Ciebie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przystojny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam

    A to się porobiło :-)))))
    Dziękuję za wszystkie opinie, muszę wziąć je pod rozwagę i uwagę.

    Prawdę mówiąc okazja jest dobra. Kilka dni temu wywaliłem zawartość szafy na środek pokoju i zbieram siły aby ten stos przesortować. Niestety nawet nogą drzwi od szafy się już nie domykały.
    Czyli czas na porządki.
    Z pewnością nie wyrzucę wszystkiego "workowatego" - ten styl również lubię, natomiast przy kolejnych zakupach trochę sobie "poslimuję".
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo na tak, choc zabrzmi to dziwnie- nie sądziłam że jest pan tak szczupły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze słówko: ludzie którzy nie noszą zwykłych skarpetek maja u mnie na wstępie dużego plusa. Ciesze się że należy pan do tego grona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się przyłączam do zgodnego chóru - w bardziej dopasowanych ubraniach Vislav lepiej wyglądasz (przyjmij to jako komplement wg mnie młodziej), chociaż co do "workowatych" ubrań jedyne co mi zawsze przeszkadza to często odrobinę za długie spodnie jak dla mnie (ale to może dlatego, że osobiście wole krótsze). Za to kolorystycznie zawsze fajnie.

    pozdrawiam
    janek

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie bardzo podkreślają figurę i pozytywnie zaskakują. Sądząc po poprzednich postach, nie spodziewałabym się tego, że jesteś taki szczupły. Jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no figura jak marzenie i to dopiero teraz widać :)
    Powiem tak, luźniej bardziej stylowo, awangardowo, do mnie chyba bardziej przemawia.
    Jeśli chodzi o dopasowaną garderobę to sądzę, że odejmuje kilka lat ale czy czuć wtedy ten wiatr i luz? ;)
    Pozdrawiam.
    Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłopie wyglądasz o jakieś 10 lat młodziej, gdybyś jeszcze zgolił tę brodę.....!

    OdpowiedzUsuń
  15. No no styl super slim wywołał burzę!
    Ja również się dopiszę, bo wygląda świetnie! Tak świeżo i młodzieżowo. Tym bardziej mi się podoba, gdyż wiem jak trudno dobrać odpowiednie spodnie dla mężczyzny, szczególnie takie wąskie - dla Mateusza nie znalazłam;)
    Pozdrowienia od przeziębionej córeczki:]

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!
    Ja jestem zwolennikiem ubrań typu slim i uważam, że wyglądasz świetnie :) Chyba mój ulubiony Twój look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję te "slimowe" posty i zgadzam się z poprzednikami - jest rewelacyjnie, widać piękną sylwetkę, po prostu są dla Pana stworzone. Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak ,tak jestem pozytywnie zaskoczona, genialnie to wszystko połączyłeś!!! wielkie tak :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam jeszcze raz
    Dziękuję za kolejne sympatyczne komentarze.
    Kilka wyjaśnień:
    - jestem dość szczupły, a ostatnio zrzuciłem kilka kilogramów co zresztą widać,
    - lubię różne kolorowe skarpetki i po okresie posuchy wróciłem do zmienności w tym zakresie,
    - ostatnio odpowiada mi slim, jednak "workowatość" również mi nie przeszła :))
    - rzeczywiście część moich spodni jest dłuższa niż powinna być; zauważam to, jednak wrodzone lenistwo jakoś skutecznie mnie powstrzymuje aby zrobić z tym porządek
    - brodę stopniowo skracam i być może z czasem zrezygnuję, ale to jeszcze nie ten czas

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv