poniedziałek, 6 września 2010

moje szarości 01

Witam
Jakoś początkowo przeoczyłem pierwszy z pokazanych przez Mr.V trendów na nadchodzącą porę roku:
Trendy kolorystyczne J/Z 2010-2011 cz.1/4 - Szarość
Takich różnych szmatek w odcieniach szarości mam w swojej szafie dość sporo. Dlatego też zanumerowałem już pierwszy zestaw, będący swoistym foto-komentarzem do pokazywanych trendów.
Przy okazji zauważyłem, że moje szarości mają różne odcienie zarówno ciepłe jak i zimne.
Wzorcowym jest szary jedwabny szaliczek - został utkany w jednakowych proporcjach z czarnych i białych nitek dając w efekcie typową neutralną szarość.
Podobne szarości ma lekko ocieplana "patchworkowa" kurtka, bardzo przydatna w wyraźnie już chłodne wrześniowe poranki. Również trochę grubszy i sztywny filcowy kapelusz jest w wyraźnym szarym kolorze.

 

Pozostałe elementy garderoby mają już mniej lub bardziej cieplejszy odcień.
Zresztą wzorcowy szary wilk pokazany w temacie Mr.V w rzeczywistości bywa w różnych odcieniach, gdzie przebijają różne rudości i brązy.
Tak jest też w tym zestawie, również kurtka pomiędzy patchworkowymi kwadracikami ma szwy w ciepłym brązowym kolorze.
Skórzana torba na ramię jest w kolorze lekko przyszarzałego brązu.

 

Kolorystycznym "blikiem" w całym tym zestawie są skarpetki w jasno/ciemno szare, niebieskie i granatowe paski.
Przewijają się też czernie: kołnierz kurtki, skórzany pasek na kapeluszu i do spodni, oraz półbuty.

 

Z czasem, w zależności od pogody pojawią się też inne "szare" zestawy.

pozdr.Vslv

9 komentarzy:

  1. To chyba ta torba kupiona niedawno w SH i już pokazana ciut niżej?
    --Marek--

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Prawie nowa, czyli od dwóch dni, tak jak napisał Marek.
    W tym blogu pokazana po raz drugi.
    Nawiasem mówiąc jest bardzo wygodna w użyciu. Być może dlatego, iż jest to prostokąt skierowany w dół - raportówka.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Pan niesamowity. Jestem pod całkowitym wrazeniem i odwagi zalozenia bloga i stylu jaki Pan prezentuje :)
    Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Keira!
    Nie wiem dlaczego, lecz mam wrażenie iż jesteś fajną przedstawicielka płci pięknej.
    Założenie bloga nie wymaga odwagi, zabiera to około 10-15' plus trochę pracy z wyborem layot'a.
    A sam styl, hmmm... - wystarczy odrzucić wszechobecne dżinsy, pseudo-sportowe buty i parę innych drobiazgów, a cała reszta toczy się sama.
    Pozostaje zaufać własnej intuicji, oraz dla równowagi pooglądać trochę obrazków.
    No i jeszcze troszkę podejścia do samego siebie, czyli NLP i samoakceptacja.
    Więcej co na temat sądzę możesz poczytać w zakładce: wybrane teksty

    serdecznie pozdrawiam Vislav

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny blog, gratuluje pomyslu i odwagi. Oby wiecej takich stylowych mezczyzn na polskich ulicach i takich blogow w sieci. Pozdrawiam Coco.

    OdpowiedzUsuń
  6. torba rzeczywiście pełen wypas. Sweterek też pierwsza klasa - udało mi się upolować podobny w reserved na wyprzedaży - granatowy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    #Coco- dzk b, też tak myślę

    #T.Wilmowski - dzk, zajrzałem na Twojego bloga - powodzenia na krętych ścieżkach codzienności

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Mam pytanie gdzie została zakupiona ta torba?

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv