wtorek, 19 października 2010

man in grey

Witam,

podążając za prognozą pogody, na dzień dzisiejszy wybrałem różne szarości.

Rzeczywiście już od samego poranka było szaro, zimno i deszczowo - czyli nieprzyjemnie. W drodze do pracy mijałem wędkarzy opatulonych w ciepłe kurtki.

 

Wspominałem już kiedyś, że nie przepadam za parasolem. Tak więc wybrałem kapelusz z szerokim i niskim rondem z grubego filcu. Dobrze chroni przed zimnym wiatrem i deszczem.
Jako ocieplacze - dwa szaliki, wełniany sweter i wełniana kamizelka (niewidoczna pod swetrem), solidne skórzane buty.

 

Kurtka ma wymienione guziki z czarnych na błyszczące metalowe. Nadają jej lekko "militarny" charakter. To samo zrobiłem z marynarką. Postaram się pokazać to w najbliższym czasie.

 

Do kompletu przydały by się solidniejsze, wełniane szare spodnie. Niestety mimo poszukiwań nie mogę trafić na nic odpowiedniego.

 

pozdr.Vslv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv