wtorek, 15 lutego 2011

koralowo

Witam,

dzisiejszy dzień przywitał nas chłodnym, a właściwie mroźnym i wietrznym porankiem. Przez ostatnie dni było cieplej i przed wyjściem zastanawiałem się, czy dorzucić na wierzch ocieplaną kamizelkę.
Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Mimo odpowiednio wełniano-warstowego ubioru - wcale, nawet z kamizelką nie było zbyt ciepło. Rękawiczki też musiałem wyjąć z kieszenie.

Wychodząc w koralowo-kolorowym stroju i nastroju wstrzeliłem się w niemniej koralowo-kolorowy wschód słońca.
Przyzwyczajony przez ostatnie do otwartych i chłodnych przestrzeni, w biurze przykręciłem grzejniki i uchyliłem okno. Czuję się świetnie pijąc kawę w koralowej kamizelce.





miłego dnia
pozdr.Vslv

12 komentarzy:

  1. Do twarzy Ci w ciepłych tonacjach!
    U nas straszny mróz i tak będzie co najmniej do czwartku. Trochę mam tego dość...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Bea,
    skrytorudy, po części były blondyn, o niebieskich oczach zazwyczaj dobrze wygląda w ciepłych tonacjach - szczególnie, gdy jest Skorpionem z charakteru i urodzenia :-)
    A u nas mróz nie jest taki silny, za to polarno-morski wiatr robi swoje przenikając do szpiku kości niewłaściwie ubranych do tej pogody.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawie, choć klimaty (kolorystycznie) nie moje. Ładny i zmyslny szaliczek - będzie pasował (i ożywiał) do wielu kombinacji.

    Jedyne, co mnie razi, to jasne (żółto-beżowe) buty do ciemnych (czarnych?) spodni - wybrałbym czarne buty i czarne rękawiczki do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  4. do twarzy Panu w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Poznaniu mróz może i jest, ale za to od kilku dni nieprzerwanie świeci słońce, więc odczuwalnie jest o wiele cieplej, niż w rzeczywistości.

    Chyba we wszystkich Pańskich strojach moją uwagę przyciągają szaliki! I ten też do nich należy.

    Nigdy nie przywiązywałam wagi do dopasowywania kolorystyki stroju do znaku zodiaku - może powinnam? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w mrozny dzionek na Kaszubach!
    Niestety zima trzyma i bedzie tak jeszcze jakis czas, wiec Twoj cieply zestaw odziezowy jeszcze troche bedzie w uzyciu!
    A kolorystyka faktycznie bardzo twarzowa, co juz Panie przede mna piszace, podkreslily!
    Masz po prostu dobry zmysl, albo swietnych doradcow w domu, a pewnie i jedno i drugie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,

    #Mosze - wiem, znam Twoje poglądy i wizualizacje - chociaż ostatnio mało się wizerunkowo udzielasz.
    Pierwotnie miało być więcej czerni i bardziej "nobliwie" tzn. buty i kapelusz. Po namyśle stwierdziłem nadmiar "gotyku" i elegancji i zmieniłem praktycznie w ostatniej chwili.

    #Angel - :-)

    #Buka - wszystkie dodatki dopiero tworzą całość - warto jest mieć w czym wybierać. Szczególnie, że cała ta drobnica w SH kosztuje naprawdę grosze. Ten szalik, to niecałe dwa złote.
    A kolory dobiera mój znak, a nie ja do znaku - trzeba zaufać swojej intuicji i podświadomości.

    #Wildrose - u nas też jest zimno, właśnie wróciłem z nabrzeża portowego. Godzina wystarczyła, aby skostnieć do cna.
    Bardzo rzadko i wyjątkowo korzystam z podpowiedzi w tworzeniu zestawów.
    Głównie jest to sprzężenie zwrotne, czyli ze strony tej ładniejszej strony świata (Aubrieta, córki): fajnie dziś wyglądasz - co utwierdza mnie w moich wyborach.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Zestaw przyjemny poza tą pomarańczową (lub jakikolwiek to jest kolor) kurtką która tworzy wygląd bombki i dodaje Panu kilogramów ...
    pozdrawiam
    Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Marcelo,
    dzk za przyjemny - dokłada kilogramów no i....
    jakie to ma znaczenie?
    Raz wyglądam na więcej, innym razem na mniej :-)
    Zbluzowana, z dobrym ściągaczem na dole kurtka dobrze chroni przed chłodem i zimnym wiatrem.

    Nawiasem mówiąc część z nas traktuje siebie, jak towar na sprzedaż. Opakowanie ma sugerować, że zawartość jest lepsza niż pozostałym nie znającym nas się wydaje.
    Koniecznie i w każdej chwili musimy być piękni, młodzi, energiczni i slim - nawet, gdy większość czasu spędzamy przed telewizorem zmieniając jednym palcem kanały.

    To nic osobistego, tylko ogólna refleksja nad panującą modą.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jesteś żadnym scorpionem z urodzenia czy też charakteru.Jesteś fajnym gościem sprawiającym nam frajdę swoim blogiem.Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. MODA MODA MODA...w D. mam Mode piszę co mi się podoba co nie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    # A.15.02/23:55 - znaku nigdy, a charakteru w tym wieku nie da się już zmienić. Są jeszcze poziomy przepracowania, jeżeli ten temat Cię interesuje. Co frajdy - wiem, że odstaję od reguły. Jednych to bawi, innych oburza, innym się to podoba - a ja robię swoje dopóki mnie to bawi.

    # A.16.02/06:34 - chciałeś zaistnieć, to zaistniałeś - nie ma sprawy.
    Jakbyś dorzucił jakieś zabawne pseudo/nicka to nie musiałbym cię numerować, jak jakiegoś Robocopa.

    Każda, nawet największa wyprawa zaczyna się od pierwszego kroku. Ty już pierwszy zrobiłeś i tylko od Ciebie zależy, jaką tropą podążysz i gdzie zawędrujesz. Życzę powodzenia.

    pozdrowienia Vislav

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv