czwartek, 23 czerwca 2011

Spacer z Aubrietą

Witam,

korzystając z pięknej słonecznej pogody razem, z Aubrietą wybraliśmy się na spacer nadmorskimi promenadami niemieckiej części wyspy Uznam.
W planie było powłóczenie się, bułki ze śledziem w Heringsdorfie (stała pozycja). Przy okazji jakieś zakupy - główny cel to buty do koreańskiego stroju Aubriety.
Udało się znaleźć piękne buty, jednak pokaz będzie przy innej okazji w pełnym już stroju.

Popołudnie spędziliśmy miło i kolorowo, jak widać na załączonych fotkach.


pozdr.Vslv

10 komentarzy:

  1. świetny kapelusz! idealny na lato :)

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście niesamowici :)! A pięknych krajobrazów szczerze zazdroszczę :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Arubieta wyglada stylowo i slicznie. Na tym portrecie bokiem z kolczykiem w uchu, wyglada jak przeniesiona w czasie z belle epoque ;)
    Milego weekendu i czekamy na pokaz koreanskiego stroju i NOWYCH BUTOW :))
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale oboje wygladacie, nie moge nie zauwazyc, ze Aubrieta - rewelacyjnie. Jej stroj jest piekny.
    I ja czekam na pokaz stroju koreanskiego z nowym nobytkiem :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno mnie tu nie było. Tak dawno, że nie wiem,kim jest Aubrieta (a powiem, że mnie z ciekawości skręca) :) Strój ma rzeczywiście bardzo oryginalny, ten z poprzedniego postu. Ten tu obecny też jest bardzo ładny, lubię oryginalne ubrania.
    W ogóle fotki są bardzo ładne, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kapelusze!
    i lody , ktorych nie moge ;(

    Zapraszam do odwiedzin po dłuższej przerwie:

    www.king-cock.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    zainteresowały mnie bułki ze śledziem...
    Bluebird
    PS Cała reszta też jest ciekawa, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bułki ze śledziem - wspaniała rzecz.

    eh, brakuje mi takich ludzi na ulicach - wyglądacie Państwo na zdjęciach trochę jak turyści z innego świata, z pewnością bardziej kolorowego, baśniowego. a Pani Aubrieta jak zwykle emanuje osobowością tak silną, że wystarczyłoby na obdzielenie nią kilku kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,

    # Pralinka - dziękuję za ujęcie i zaproszenie

    # Zuza - dla nas to normalność, a Wyspa jest piękna

    # Monique - Aubrieta, jak każdy Wodnik ma wiele twarzy - wszystkie śliczne. Weekend jest hałaśliwy, zaraz za oknem mamy obchody Dni Morza
    Pokaz stroju i w tym również butów niebawem

    # Wildrose - ja jestem tłem, jak widać na fotkach :-) a Aubrieta, jak gwiazda :-)

    # Keisi - dzk. Kim jest Aubrieta? Wszystkim kim zechce :-)

    # Łukasz - ja też nie mogę, ale czasami lubię zgrzeszyć

    # Bluebird - jest takie kultowe miejsce zaraz po prawej przy wejściu na molo w Heringsdorfie. Chyba od zawsze jest tam duży wybór różnie przyprawionych śledzi, podawanych w przekrojonej bułce. Wyjątkowo smaczne i warto spróbować będąc w tym miejscu.

    # Jormungand - dzięki, lubimy kolory

    # Tattwa - tak te bułki są super.
    Jesteśmy tacy, jakimi chcemy być. Wystarczy odrzucić własne uprzedzenia i nie oglądać się na obce :-)

    Jeszcze raz dziękuję za wszystkie niezmiernie sympatyczne komentarze.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv