piątek, 9 grudnia 2011

Dale of Norway

Witam,
zazwyczaj nie podaję marek/firm skąd pochodzą moje szmatki. Tak, czy inaczej zaopatruję się w drugim obiegu i większość znalezisk jest niepowtarzalnych, niemożliwych do kupienia w bieżących kolekcjach.
Najlepsze wełniane swetry, jakie trafiam zazwyczaj pochodzą z Północy. Do takich producentów doskonałych swetrów należało i być może należy Dale of Norway. Piękne, tradycyjne wzornictwo i doskonała jakość wykonania.
Niestety podążając za modą przeszli na sportową stronę mocy i z bieżącej kolekcji nie wybrałbym nic.
Nie wiem, jak jest z jakością. Niestety wiele marek w ostatnich latach podupadło również w tym zakresie.

Piękne, klasyczne swetry Dale of Norway w tej chwili są do znalezienia wyłącznie w drugim obiegu i taki właśnie sweter posiadam od zeszłego roku. Powoli zbliża się zima, jest coraz chłodniej - przyszedł więc czas na skandynawskie klimaty.









pozdr.Vslv

5 komentarzy:

  1. Piękny sweter! (do beretu nadal nie jestem przekonana, wolałam kapelusz!).

    Bardzo podobny wełniany sweter, choć w innych kolorach (mniej żwawych), z charakterystycznymi metalowymi zapinkami, znalazłam ostatnio w SH z ciuchami skandynawskimi, naprawdę świetnej jakości. Kupiłam dla męża, był zachwycony. I to za jedyne 15 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw. Dawno u Pana nie komentowała, ale tym razem nie mogłam się powstrzymać.
    Piękny sweter, piękne wzornictwo, widać wysoką jego jakość.
    Szkoda, że ja sama nie umiem takich perełek wyszukać w S.H., w związku z tym jest pan moim idolem. Ma Pan "oko" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter rzeczywiście jest piękny. Może w którymś z następnych sezonów firma wróci do takiego wzornictwa? Skoro sprawdzało sie przez dłuższy czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    # Kreatywna Fotografia...- dzk b

    # Tofalaria - kapelusze wrócą, jednak raczej z wiosennym ociepleniem :-)
    jak na razie jestem w fazie eksperymentowania z innymi nakryciami głowy.
    Norweski sweter z metalowymi zapinkami to chyba najbardziej klasyczny wzór Dale of Norway.

    # Magdowo - dziękuję. "Oko" się wyrabia z czasem i ilością wizyt w SH. Nie bez znaczenia jest NLP, zazwyczaj znajduję to co jest mi aktualnie potrzebne, lub mam na myśli.

    # Królewna Kier - nie sądzę, aby powrócili w najbliższych latach do klasyki. To się nie sprzedaje poza paroma maniakami, jak my.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv