środa, 7 marca 2012

NAPAPIJRI

Witam
 NAPAPIJRI. Odkrywaj świat.
        NAPAPIJRI to fińskie określenie Koła Podbiegunowego. Jego granicą jest linia 66 – tego równoleżnika, która wyznacza także granicę zasięgu zjawiska nocy polarnej. W tych surowych warunkach narodziła się marka NAPAPIJRI. Od początku zyskała uznanie podróżników, którzy dążyli do odkrycia tego co nieznane.
         Za marką NAPAPIJRI, która sygnuje odzież outdorową, kryje się niezwykła historia i filozofia firmy. Według NAPAPIJRI podróżowanie od bieguna do bieguna  gwarantuje ciągły rozwój człowieka, a rozwój to wiedza. Ta wiedza pozwala marce NAPAPIJRI poszerzać horyzonty i tworzyć rzeczy, które są nie tylko wysoce funkcjonalne, ale i zaprojektowane zgodnie z  obowiązującymi trendami.
         Pierwsze projekty NAPAPIJRI ujrzały światło dzienne we wczesnych latach dziewięćdziesiątych w Aosta we Włoszech i w ciągu kilku lat zdobyły uznanie fanów w Europie. NAPAPIJRI dąży do tworzenia estetycznych, mocnych i solidnych ubrań dla ludzi kochających podróżowanie, przygody i wyzwania. 
               Obecnie NAPAPIJRI to nie tylko odzież dla podróżników i zdobywców. W ofercie firmy znajduje się bogata kolekcja odzieży casual, idealnej do miasta czy na aktywny weekend.

Na początek jednak najnowszy videoklip zrealizowany przez Kompanię Lumiliko (m.in. córka Maria Mileńko), który wpisał mi się w konwencję tego tematu.
Lumiliko


No i wracając do NAPAPIJRI. Tydzień temu wędrując po SH napotkałem kurtkę w bardzo stylu podróżniczym, jakiej szukałem od dawna. Spodobał mi się krój i kolor, oraz jakość tkaniny i sposób wykonania całego wyrobu.
Sama nazwa i flaga niewiele mi mówiły, chociaż gdzieś w pamięci tkwił mi bardzo ciekawy sweter, jaki widziałem na jednym z żeglarzy latem. Też miał na plecach taką dość dużą flagę, a całość nosiła wrażenie pozszywanego patchworku.
Dopiero po powrocie do domu sprawdziłem w necie, co właściwie nabyłem. Kurtka jest świetna i bardzo mi przypasowała. Również tkanina (cordura) jest bardzo wysokiej jakości.
To co napisałem i pokazuję nie jest jednak reklamą tej firmy. Z ich najnowszej kolekcji nie wybrałbym nic, nawet po obniżonej cenie. Niestety, jak wiele firm przeszli na "bogatą" kolekcję casual do miasta, czyli ciemną stronę mocy z mojego punktu widzenia.
Natomiast napotykając w SH, lub na wtórnych systemach sprzedaży wyroby z norweską flagą warto jest przyjrzeć im się dokładniej. Można trafić na perełkę ze starych kolekcji.

Tak było wczoraj:



A tak jest dzisiaj:





pozdr.Vslv

5 komentarzy:

  1. Drużyna Lumiliko dziękuje za promocję i pozdrawia!:-)Mamy nadzieję, że klip się spodoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie działa mi karta dźwiękowa :(
    A co do kurteczki - bez mrugnięcia okiem kupiłabym sobie taką, gdyby była w małym rozmiarze i niekoniecznie żółta (czerwona byłaby marzeniem). W ogóle SH ze skandynawską odzieżą są najlepsze. Ostatnio znajomy kupił dla córki bajeczną kangurkę z futerkowym obszyciem kaptura, bodajże Fjallravena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z muzyką to jest całkiem inny odbiór tego klipu.
      Z pomocą wujaszka Google szukałem podobnej kurtki i nie znalazłem. To musi być wyrób z dawniejszych czasów tej firmy - włoskiej zresztą. Ta flaga też mnie zmyliła :-)
      Mnie bardziej odpowiada żółty kolor, taki bardziej "wyprawowy" :-)
      W najbliższym czasie zamierzam przetestować, jak się ta kurtka sprawdzi przy bardziej aktywnym zastosowaniu. Czas wyciągnąć rolki i trochę pobiegać.

      Na Allegro są wyroby tej firmy, m.in widziałem czerwone kangurki
      Nie jest to jednak tkanina typu cordura.

      Usuń
  3. Kurtka świetna, ale w połączeniu z tymi spodniami genialna! Muszę przyznać, że wszystko, w każdym szczególe bardzo niebanalne, ale i praktyczne! Już polubiłem Twojego bloga!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Efekt jest właściwy, gdy połączymy właśnie pragmatyzm z wyglądem. Sama moda i udziwnienia bywają sztuczne.
      pozdr.Vslv

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv