czwartek, 5 kwietnia 2012

Happy Easter 2012



dołożone, przypomniało mi się:

Salon Niezależnych - Jajco Holenderskie Blues

It was many many years ago
They was very fine
It was early one morning
When the Jajco Holenderskie was born
It said: I have no mother
I have no faher, too
I have no sister
So what I’m. going to do
I’ll be rolling, rollling, rolling
Jajco Holenderskie, I’ll be rolling
So rolling, rollling, rolling
Jajco Holenderskie
Rolling left and right
Rolling on and rolling back
Rolling on the other side
Rolling on their back
Netherlanden egg
And after many, many years
People thought
Jajco is clever and goood
But after many, many years
Jajco became to zbuk
Really zbuk
Jajco became to zbuk!



4 komentarze:

  1. Piękne życzenia :D A piosenka mnie rozbroiła, będzie moim muzycznym motywem przewodnim podczas malowania pisanek ;) Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego specjalnie i indywidualnie.
      A piosenka jeszcze większe wrażenie zrobiła na mnie na żywo - FAMA wczesne lata 70-te.
      Salon Niezależnych był dla mnie z pewnością Nr 1, wtedy i chyba do teraz.

      pozdr.Vslv

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Najlepszego Wildrose - mam nadzieję, że pogoda, humor i stół swiateczny dopisuje.

      pozdrowienia
      Vislav

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv