poniedziałek, 23 kwietnia 2012

trendy monday - trele morele

Witam,
obudziłem się wyjątkowo wcześnie, prawie pół godziny przed budzikiem. Nie było co zasypiać, to i wstałem. Dzięki temu płynąc promem do pracy mogłem załapać się na wschód słońca. O co co raz trudniej.
Tak więc w pracy byłem już kwadrans po szóstej zamiast przed siódmą. Przy okazji dementuję plotki, jakoby siedziałbym przed lustrem godzinami szykując kolejny zestaw. Zazwyczaj jest to około 20 minut od momentu wstania do wyjścia i zamknięcia drzwi od mieszkania. Ciuchy wrzucam na fotel wieczorem bez mierzenia, ewentualnie zwracając uwagę na kolory i stylistykę.

Dzisiejszy  zestaw wpisuje się w trendy, czyli marynistyka i białe podeszwy w butach.

























fotki plenerowe wykonane zostały w drodze do pracy. Poza ostatnią z górnego pokładu promu, którym codziennie dostaję się do i z pracy do domu. Ostatnio fotka to miejsce mojej pracy.

pozdr.Vslv

3 komentarze:

  1. Fantastycznie! Zazdroszczę stałego kontaktu z morzem... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie stałego zamieszkania poza jakakolwiek nadmorską, lub morską wyspą. Jestem wyspiarzem.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, nastrojowe zdjęcia Panu wyszły. Świetne butki...

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv