sobota, 10 listopada 2012

włókna PA

Witam,

wciąż jeszcze sobota, i parę godzin w kwiaciarni u Aubriety.

Szmatkowo dominują włókna PA, czyli poliamid. Często już manifestowałem, że jestem zwolennikiem włókien naturalnych i czasami sztucznych. Wbrew pozorom nie jestem "ajatollahem" wełny. Zdarza mi się również używać garderoby z tkanin poliamidowych i ewentualnie ich miksów z bawełną. Natomiast dość zdecydowanie odrzucam tkaniny ze znacznym udziałem poliestrów i z pewnością dzianiny akrylowe.

Lekka ocieplana kurtka i pikowane spodnie z poliamidowych tkanin sprawują się nieźle. Zapewniają dobry komfort termiczny i wystarczającą przewiewność. Jednak żółty szalik i niebieskie polo są wełniane.

















pozdr.Vslv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv