sobota, 6 kwietnia 2013

w poszukiwaniu wiosny

Nie posiadam ciuszków z firmy Tommy Hilfiger i specjalnie ich nie poszukuję. Zajrzałem kiedyś do ich sklepu w moim rodzinnym mieście i oferowane wyroby wcale mnie zachwyciły.

Natomiast zawsze czekam na kolejne odsłony przygód The Hilfigers promujących kolejne kolekcje.

Tym razem jest to:

Tommy Hilfiger: THE HILFIGERS in VOYAGE SEAFARIUS Spring 2013



Jak zwykle świetne stylizacje i do tego film zrealizowany z dużym poczuciem humoru




Wyruszyłem więc wcześnie rano, jednak nie w poszukiwaniu kolekcji, lecz wiosny. Ciepłej prawdziwej wiosny nie znalazłem, jednak marynistykę i trochę wątków w klimacie filmu - tak.


















2 komentarze:

  1. Ciekawa reklama niekoniecznie idzie w parze z równie ciekawym produktem, mimo to przyznam, ze czasem jej ulegam. Od lat mam sentyment do jeansów Diesel, nie ze wzgledu na nie same, ile dla reklamy: www.youtube.com/watch?v=nL1gP07JVMY
    (niestety nie mogę znaleźć tego filmiku w lepszej jakości)
    Też byłam dzis na poszukiwaniach wiosny w dolinie Warty, wprawdzie na polach jej nie widać, ale skowronki i żurawie cierpliwie czekają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa ta nowa kolekcja, lubie takie kolory i wzory!
    Ot i jedna z moich ulubionych marek Hilfiger - wszystko lezy idealnie i z naturalnych materialow dlatego lubie te ciuchy, ale kupuje je na zachodzie w promocjach, na wyrzedazach, za dzinsy wiecej jak 30-40 dol. nie zaplacilam, natomiast t-shirty jak sie nie myle po 15-20 dol. U nas to jakas paranoja z tymi cenami, bo chetnie bym kupowala ale sie nie da!

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv