środa, 3 lipca 2013

pogoda zmienną jest


  • z samego rana chłodna bryza od morza i lekka bawełniana kurtka z podszewką,
  • w dzień w pracy bawełniana marynarka bez podszewki,
  • po południu duszno, upalnie i przedburzowo i sama koszula.
zarówno spodnie, jak i koszula z lekkiej przewiewnej bawełnianej tkaniny.

Zabytkowa czapka szwedzkiej marynarki wojennej spisuje się lepiej niż panama, bądź bejsbolówka - przy okazji każdej pogody zresztą. Natomiast, jak zwykle budzi różne komentarze.

Dzisiaj w sklepie jakiś facet wgapia się we mnie. Następnie ani be, ani me, ani kukuryku - prosto z mostu:
- marynarz?
- nie - spokojnie odpowiadam. Nie mam chęci na pogawędkę przy tak obcesowym pytaniu.
- Deustch?
- no, brtn - wymruczałem
- Holland?
- no, England! już wyraźnie odpowiedziałem.

No i facet sobie poszedł w swoją stronę, a ja w swoją. Ta czapka budzi najprzeróżniejsze skojarzenia, chociaż inne niż kolorowe spodnie, bądź apaszka :-)











2 komentarze:

  1. Witaj,

    czym tym razem spiąłeś apaszkę?

    Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      to własny wynalazek. Pierścień - oplotka z cienkiej linki. W tym egzemplarzu z dwóch: białej i niebieskiej.
      Wykonałem kilka w różnych kolorach.
      Wzorowałem się na sposobie tradycyjnego wykonywania oplotek na drewnianych wiosłach, aby nie wjeżdżały do dulek.
      Przy następnej sesji pokażę dokładniej, jak to wygląda finalnie i w zbliżeniu.

      W każdym bądź razie rozwiązanie to jest znacznie wygodniejsze, niż metalowe. Szczególnie przy jedwabnych apaszkach - nie ślizga się.

      pozdr.Vslv

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv